Gulliver har kommit och åkt!!!

Ja då var det ett tag sen igen, mycket har hänt och jag kommer att lägga in flera nya inlägg:-)

Gulliver som Maria Wennberg äger el har ägt kom hit då hon inte haft tid el råd med tre hästar. Det har varit en ära att få ha han här, han är nog den snällaste, goaste, ärligaste häst jag känner....
Han har iaf lika snabbt flyttat till Uppsala och har ett fantastiskt hem där. Vi hittar ju bara bra hem hihihihi:-)

Elle har kommit hem igen då han blev lite stark för familjen i Hassela då hon galopperade på ängar så nu ska vi leta ett nytt hem åt han. Han är ju så otroligt snäll och vacker! Jag vill göra så att köpa tillbaka hästarna om det inte passar för jag vill veta vart dom hamnar:-) Ja thats mee...

Det var lite kort om det hihihih

Kram//Johanna  Johanna & Gulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0