Två nya hästar som inte var meningen!!!

Ja då har det tillkommit 2 st nya hästar som inte var meningen;-)

Elle och Eva kallar jag dom eftersom dom riktiga namnen är Eldstöt och Bäck Eva hahahah, lite gulligt det också;-)

Dom skulle ha gått på slakt men då man ser dessa två snälla friska hästar kan man ju bara inte säga nej.
Dom är så otroligt snälla, sjukt snälla och trevliga på alla sätt och vis. Väluppfostrade å jaa dom har allt man kan önska om man vill ha en snäll häst att luffsa runt på:-)
många tränar ju barockridning med Nordisarna men jag har aldrig satt mig in i Barockridning.
Elle flyttar lite för skänkel men kan inte direkt galoppskänkel :-/ han galopperar dock inte i ilfart utan är cool i alla lägen.

Ja nu hoppas jag på att hitta två kärleksfulla hem åt dessa två och här kommer bild på dom

kram//Johanna Elle


  Eva

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej! Elle bor hos oss nu! Läste ditt inlägg o blev nästan gråtfärdig! Elle har nu fått ett kärleksfullt hem och lämnar inte någon i sin närhet! Går efter mig som en liten hund och är väldigt mammig❤️❤️

Skrivet 2014-08-19 Klockan 16:56:30
Postat av: Anonym

Hejhej! Elle bor hos oss nu! Läste ditt inlägg o blev nästan gråtfärdig! Elle har nu fått ett kärleksfullt hem och lämnar inte någon i sin närhet! Går efter mig som en liten hund och är väldigt mammig❤️❤️

Skrivet 2014-08-19 Klockan 16:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0