Melina och Sopot!!!

Tänk vad mycket kan hända med en häst!!! nu menar jag att det kan bli så bra för en häst när dom kommer i rätta händer:-)

Sopot sålde jag till en ridskola, det jag inte viste var att han inte alls trivs på ridskolor... jag köpte tillbaka honom då han var till salu och hittade ett hem han verkligen förtjänade. ( nu menar jag inte att ridskolehästar har det dåligt och absolut inte på den ridskolan utan att han trivdes inte med det livet helt enkelt)

Här kommer en film på melina som nya ägaren heter och Sopot, dom har verkligen kommit varandra nära och tränar här spanskskritt:-)



Här kommer en till film som jag älskar:-)




Å en till:-)




Tack Melina och Annelie Jäderblom för att ni såg Sopots rätta jag. Det här kommer bli två stjärnor<3<3<3

kram//Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Men tusen tack själv Johanna. Jag blev så otroligt glad när jag såg vad du skrivit till oss.

Han blir bara bättre och bättre för varje dag. Och Melina tycker sååååå mycket om honom, nästan så det ibland går till överdrift, du förstår vad jag menar ;) ;) Kram och lycka till med ditt otroliga arbete, som du gör för oss alla hästälskare. Ska visa det här till Melina när hon kommer hem ifrån Spanien.

Skrivet 2011-09-17 Klockan 16:25:41
Postat av: Melina

Åh vad gullig du är!

Är så himla glad att det blev just sopot! :D

Skrivet 2011-09-23 Klockan 15:22:34
URL: http://humlidumli.blogg.se/
Postat av: Elsa

Duktiga :)

Skrivet 2011-12-22 Klockan 17:59:15
URL: http://ewire.blogg.se/
Postat av: Lamia / Tävling på bloggen!

Dom är så fina tillsammans! :)

Skrivet 2011-12-22 Klockan 19:17:57
URL: http://lamiamichelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0