Asti såld efter 6 dagar!!!

Ja då är Asti såld bara efter 6 dagar, kommer verkligen sakna att jobba med henne fast jag inte känt henne så länge, en fantastiskt snäll häst och då är hon ju sto också hihihihihi.

Vi har hittat ett jätte bra hem och det finns inget bättre än bra ägare (som äger hästen men vill sälja) och bra köpare, allt går så smidigt.

Vår policy är ju också att vara ärliga med allt och tyvärr är inte det så vanligt.......

Nästa söndag åker asti till sitt nya hem i Värmland så jag hinner rida henne en v till iaf, jag lägger in en bild på Asti och mig:-)


Ha en underbar dag

Kram//Johanna

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej vad fin asti va där:) som sagt så äger jag henne och hon är en toppen tjej. Vi har varit på olika tävlingar och på min ridklubb så har vi en hopptävling som heter km och jag och asti leder så vi kommer bli klubbmästare ;)

Skrivet 2012-06-29 Klockan 22:56:34
URL: http://Saraochmatilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0