Kaaaaaallt brrrrrr, men allt rullar på!!!

Hua vad kallt det är nu men som vanligt ska allt ändå göras :-)

 Lilla Mellito som då har varit lite odiognostiserad hittade jag felet med efter ca 1 min på ridbanan.... Grav sadeltvång, men han är inte galen iaf;-)

Dom små underbara b-ponnyerna Brittney och Shakira som är här på inridning funkar bara fint allt har gått med stora steg framåt och med Brittney som endast haft träns på sig 1-2 ggr har jag nu suttit på:-)

har även en jätte fin fux på ingående från en fam i södra Sverige som letar ett BRA hem till sin älskade häst och det ska vi jobba på så fort han kommer hit till Hälsingland:-)

Passoa bättre och sårat har nu läkt i hop men han kommer få ta det lilla lugna nån v till inan vi sätter igång, han behöver ändå sin lilla vila;-)

Nobbe är under träning för han hade ju sin vila under våren sommaren så bara kööööra på;-)

Här kommer en bild på brittney och mig

Kram//Johanna


Kommentarer
Postat av: Jeanette Myhr

Vad var det för stam på Mahoney? :)

Skrivet 2011-11-07 Klockan 23:16:41
Postat av: johanna

Magini-Brisad ;-) Vi saknar han:-(



Kram//Johanna

Skrivet 2011-11-17 Klockan 15:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0