En hel hög med nya hästar!!!

Ja då har vi en hel del nya hästar i stallet:-)

Mellito är en skimmel som jag köpt in och ska rida in nu i  vinter, han är sutten på men har blivit lite rädd, han kommer bli mitt sötaste projekt 2011-2012 och planen är att utb han lite så han kan gå lb 2012:-)

Två b-ponnyer har anlänt till gården för inridning och inridning är ju igentligen inget jag tycker är super roligt och finns så många jätte duktiga på det men jag är ju en liten människa så passade ju bra då:-) och jag har ju några inridningar i ryggsäcken. Jag är ju den som lägger upp inridning med mycket tolleransträning och långt grundarbete då brukar själva uppsittningarna aldrig vara ett problem men man ska aldrig säga aldrig med levande ting;-)

Louice Turbo har åkt till ny matte och Elle å Eva har också åkt till sina nya hem, vi saknar dom lite såklart men det är ju nya bra hem vi vill ha till hästarna så klart att vi är glada också:-)

Här kommer bild på Mellito.

 Min kära vän Marianne får också vara med på ett hörs:-)

Kram//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0