Elle & Eva sålda efter 8 dagar till ett underbart hem i Hassela!!!

Ja då är våra charmtroll Elle & Eva sålda efter bara 8 dagar & jag vill verkligen inte skryta med " bara 8 dagar" utan vi har verkligen satt ett bra pris på dessa två och valt ut det vi tycker är det bästa hemet. Åååå det är ett toppen hem!!! Dessutom kommer dom att få bo tillsammans och när Madelene ringde mig så blev jag utom mig av lycka då dom ville titta på båda hästarna... Så nu får dom fortsätta tillsammans:-)

Allt rullar på här i Skog och en häst till har jag lovat att hjälpa till att sälja, jag tycker att det är underbart roligt att få hitta nya hem till hästar men jag vill inte att det ska säljas på löpande band utan man får verkligen vara noga med att välja hem åt våra fantastiska vänner. Nu har vi haft turen och hittat toppen hem snabbt åt de sista hästarna vi hjälpt till med och det är jag MYCKET glad över.Den största anledningen till det tror jag är att vi är ju (inte för att skryta det heller) ÄRLIGA  och tyvärr finns det allt för många oärliga som säljer hästar... Jag blir ledsen bara jag tänker på det för vem får lida jo.... HÄSTEN!


kram//Johanna

 Elle å Eva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0