Johanna sjuk därav dålig uppdatering!!!

Puuh ja som överskriften säger så har jag varit ganska dålig då jag fick gallstensanfall och måsta opereras akut. När man va hyfsat på benen och trodde man kunde köra på så har ett av såren inte läkt och var tvungen att åka in och ta bort gammalt blod och tejapa igen.... Men men nu ska det väl bli bra hoppas jag:-)

Allt rullar på som vanligt då jag har världens bästa gärng här på gården som hjälper mig!!! Är så tacksam så ojojoj!!!

Sam´s Lady Bug ja det är en Vacker, ståtlig dam 12 år som är efter Sambesi, fux fyra vita höga strumpor med bläs å det säger ju allt, GUDA VACKER och alla som känner mig vet ju att det är just dom jag är svag för puuuh!! Lady kommer besiktas på ti den 28.e och sen får vi se om hon ska vidare utbildas lite innan en ev försäljning. Jag är dock myyycket sugen på att köpa henne själv till mestadels avel då jag har så pass många ridhästar som tävlar så pass mycket så tiden för sånt finns inte riktigt. Men tjejerna i stallet skulle nog mer än gärna vilja rida henne och en viss utb skulle såklart bli av. 

Junak som även han är en såå snygg fux med fyra vita strumpor och bläs( iiiiii a nu är det jobbigt för mig ;-) är konvalicent just nu och vi har nog hitatt felet på denna så otroligt snälla, härliga fux valack som är endast 9 år, även han är jag själv intreserad av då han rör sig som en GUUUUD men ja jag har ju så många redan och hua hua jag vet inte vart detta kommer sluta....

Vilken ära att få jobba med så mycket fina hästar:-)

Har även köpt ännu en häst Gulliver som stått här när han var mellan 3-4 år och han ska bara få mellan landa här innan jag hittar ett nytt hem åt honom. Älskade fina Gulliver han är en så otroligt snäll valack som kommer göra nån människa/familj så lycklig! Men han kommer först när platts finnes och just nu är det tok fullt.

Shakira och Brittney, världens sötaste ponnyer ja dom är nu insuttna i skritt,trav och galopp och jag hoppas att jag kan hitta trevliga hem åt sötnosarna, guld värt för den som letar ponny att veta hur dom är uppfödda och nu pratar vi om riktig kvallitet!! Bra foder, regelbundet vaccinerad, verkad, bra stam, uppfödd av veterinär, men vilka temprament säger bara FANTASTISKT!!!
ja det var lite om vad som gäller just nu


Skriver så fort jag kommit hem från Sthlm och det både bröllop och Globen horse show weeee


Kram//Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0